Sign In

COMPLAINTS

Do you have any comments, complaints or feedbacks regarding the electrical services, oil and gas local business development (LBD) or any other general queries related to the energy sector?

*Please note that we take your privacy very seriously and any complaints will be treated anonymously. Therefore we seek your cooperation in providing us with your details that will enable us to contact you.


Tweets

 Recent Complaints

Name:Usaha tasbih
Complaint:Meter display not working
Date:28/05/2020 00:25
Date Of Issue Closed:-
Name:FZ
Complaint:My employer has not pay my salary due to management/Human resource & logistic disagreement which ended up myself not to be paid due to timesheet not signed. Percuma krja sbulan inda bgaji and nada org tanggungjawab. Aku pulang membubut psl hal ane. Cali. Mun inda d check inda bgaji inda th kna byr tu. Sumpah ku... Mun ku inda tahan ku xxx ne orgnya untuk kpuasan ku.
Date:01/05/2020 12:13
Date Of Issue Closed:01/05/2020 12:13
Name:XN
Complaint:disini hamba kan mengomplain pasal kerja di kilang bata yang namanya YYYY.
kami pekerja disini baru menerima gaji bulan 11  masa 02.01.2020 dan gaji bulan dapannya makin lambat sampai lah masani. workers di kilang bata ani kan membayar belanja pun payah, apalagi yang sudah kawin apa. tatacara dah SOP di kilang ani inda sama dengan Headquarter dari segi gaji and kemudahan.

Driver lori di buruh kana buat as driver lori menghantar bata tapi disini supervisor menyuruh susun bata dan menghantar.

Supervisornya ani dalam buruh kana buat maintenance tapi kalau datang buruh, baru tah lari ke belakang apa buat kerja apa. ia ani bukan membimbing tapi kejahatan pulang ada ni. safety pun langsung nada

lain lagi makanan di kantin, kana jual inda berapa bersih. sijil pun nada. berapa banyak kali sudah nasinya ani ada ulat.

yang paling WIN kilang bata ani membuat main go kart ah. kalau orang awam betanya, misti gtau saja untuk perhiasan, biasalah ah menutup. padahal ia tah tu mengusai go kart. inda usai, POTONG GAJI.
Date:20/04/2020 11:26
Date Of Issue Closed:20/04/2020 11:26
Name:HA
Complaint:Assalamualaikum.. Saya ppk dari corhort 1.pada 04 september 2019 saya ada menghubungi ppk hotline menanyakan mengenai elaun saya tidak ada masuk. Tetapi kakitangan yang menjawab panggilan memberitahu saya bahawa orang yang menguruskan elaun kami sedang sibuk dan dia meminta no kad pengenalan saya dan nombor telefon dan memberitahu akan menelepon saya semula. Tapi sampai sekarang saya tidak memerima panggilan dari biskita. Saya tidak tahu samada saya masih lagi menerima elaun $300 dari kerajaan atau tidak selepas saya diberhentikan bekerja di pulau muara besar? Jika tidak, kenapa? Adakah disebabkan saya tidak lagi bekerja dan elaun diberhentikan sementara sampai saya mendapatkan kerja baru, baharu lh di sambung semula elaun saya? Saya ada tanggungjawab seperti membayar kerita.. Macam mana dengan pembayaran kerita saya? Untuk mendapatkan kerja baru seperti di fahami tidak dalam jangka yang singkat. Ianya memerlukan masa. Jadi Bagaimana dengan pembayaran kerita saya?saya harap pihak biskita dapat memahami situasi saya.
Terima kasih
Date:04/03/2020 11:27
Date Of Issue Closed:04/03/2020 11:27
Name:Spa
Complaint:Cheap spa days are becoming the ideal way for people to unwind and relax, in beautiful surroundings with excellent spa treatments. Visiting a spa is the ideal way to enjoy some time away from the typical hustle and bustle of everyday life. However, combining the spa with a weekend away in one of the many stunning hotels in the country is perfect. Visit http://www.dulichso.com to have more details
Date:04/03/2020 11:24
Date Of Issue Closed:-

Instagram (#eidpmo_complaints)